måndag 18 juli 2011

NHL-stjärnan Joe Sakic gjorde hole-in-one

Jag läser i Expressen om ett hole-in-one i golf. Men det är inte vilken golfspelare som helst som var "ansvarig" för detta hole-in-one, närmare bestämt så var det den f.d. ishockeyspelaren och NHL-stjärnan Joe Sakic som stod för det.

Han har tekniken för att hantera klubba och puck, att pucken bytts ut till en golfboll verkar inte göra någon skillnad för prickskytte.

Grattis, Sakic.

Som jag skrivit tidigare förstår ni nog att jag egentligen inte gillar golf men älskar ishockey. Det står jag fast vid. Men när någon gör hole-in-one, DÅ kan jag titta på golf. Men bara då. Man skulle kunna bränna ner alla hole-in-ones som sker på en dvd så skulle jag kanske titta på den - för då slipper man allt det tråkiga i mitten.

/Mathias

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar