måndag 22 augusti 2011

Tillbaka efter semester

Efter ett par veckor semester och frånvaro från sportbloggen är jag nu tillbaka.

Jag har varit borta från civilisationen utan TV och radio pga fiske i norra Norrland (Norrbottens Län) och kan meddela att jag haft det riktigt bra.

Men det är inte därför jag är här...

I skrivandets stund läser jag lite sportnyheter i Aftonbladets nätupplaga.

Bland annat läser jag denna artikel om matchen mellan Bröndby och Århus i Danmark (fotboll) och Mikael Nilsson som knuffade domaren i bröstet och fick rött kort. Såklart.

Och så läser jag denna artikel om en verkligen annorlunda händelse inom fotbollen. Detta hände i Holland, i holländska andradivisionen - en huligan i rullstol som under matchen mellan FC Oss och Almere City som körde på domaren Edwin van de Graaf med sin permobil efter att ha blivit missnöjd med ett domslut.

/Mathias

Fler nyheter:
Aftonbladet - Arsenal vill ha Kaka
Aftonbladet - Skickade iväg pucken – träffade publik

2 kommentarer:

  1. Vilken jävla skitblogg!

    SvaraRadera
  2. Tack för åsikten. Synd bara att du vara tvungen att vara anonym för att våga ge kritik. Kritiken får nämligen ingen styrka då.

    SvaraRadera